Sponsors

Wedstrijdsecretariaat

Wedstrijdsecretariaat 2022/2023

Beste vrijwilliger, 

Fijn dat je BSM helpt! Hieronder een uiteenzetting van taken die onder andere van het
wedstrijdsecretariaat verwacht worden.
Het belangrijkste is dat er iemand van de club staat die herkenbaar is. Graag het ‘wedstrijssecretariaat jack’, een geel hesje of een ander kledingstuk uit het wedstrijdsecretariaat aan. Je hoofdtaak is gastheer/vrouw van de club. We willen onze teams, onze gasten, vrijwilligers en toeschouwers een warm welkom heten. Jij bent daar de aangewezen persoon voor vandaag. Je kan vragen verwachten over waar de WC’s zich bevinden, tot waar de velden en kleedkamers zijn.

Algemene zaken:
      • Ontvangen teams

      • De kleedkamers blijven in principe open, dit omdat er vaak twee teams in één kleedkamer zitten

      • Indien een team alleen in een kleedkamer zit, is er een sleutel beschikbaar (sleutelkastje wedstrijdsecretariaat). Regel borg in de vorm van een rijbewijs, 5 euro oid

      • Hoedjes kunnen geleend worden, om velden uit te zetten. Ballen hebben alle BSM teams zelf, deze dienen voor de wedstrijd gebruikt te worden.
    Kwart veld: Mini’s / O8 / O9 / O10
    Half veld: O11 / O12
    Heel veld: O13 en hoger

          • Vraag de teams om op tijd te starten.
            Standaard starttijden: 08:45, 10:00, 11:30, 13:00 en 14:45

          • De uitslag kunnen de leiders zelf invullen en opsturen door middel van de wedstrijdzaken app

          • Opruimen mag! Graag het wedstrijdsecretariaat op orde houden

          BEDANKT NAMENS BSM!!!


Plattegrond_BSM_20221024_1.jpg
Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!